BLOG
Dijital Dünyada Yaratıcılığın Sınırı Yoktur!
GERİ DÖN
ReMarketing’in Önemi
ReMarketing’in Önemi

Remarketing, Google Display Network bünyesinde web sitenizi ziyaret eden müşterilerin daha sonraki online adımlarını takip ederek, girdikleri web sitelerinde markanızın display reklamları ile karşılaşmalarını sağlayan sistemdir.

Remarketing yapmanın size en önemli getirisi nedir diye sorarsanız eğer; reklamlarınızla karşılaşan müşterilerin, hali hazırda markanız ile yakından ilgilenen müşteriler olduğunu bilmeniz oluyor. Remarketing sayesinde ürününüz ile ilgilenmeyen hiçbir kişi için zaman ve para harcamış olmazsınız ve aksine mevcut müşterilerinizi kalıcı müşteriler haline getirmiş olursunuz.

Peki, Remarketing Nasıl Yapılır?

Başarılı ve verimli bir Remarketing planı için:

  • Aktif ve Sürekli ziyaretçiler
  • Hedef Kitle
  • Remarketing Etiket (Tag)
  • Online Reklamlar / Tanıtımlar gereklidir.

Markanız için Google Display Network’te aktif tanıtımlarınız varsa, remarketing için yalnızca yapmanız gereken sitenize Google Remarketing kodunu veya etiketini eklemek. Ardından sizin ürününüz ile ilgilenen insanların ziyaret edecekleri tahmini web sitelerin başlıklarını düşünerek Google Remarketing koduna seçtiğinizi anahtar kelimeleri eklemelisiniz.

ReMarketing; markanız adına yaptığınız dijital pazarlama faaliyetleri arasında mutlaka başvurmanız gereken bir yöntemdir. ReMarketing sadık ve kalıcı müşteriler elde etmenizi sağlıyor.

Sürekli bir başarı açısından Google AdWords’e ayırdığınız vakti, bol verim getiren bir Remarketing Sistemi için de ayırmanız sizin faydanıza olur.